*** دلتنگ تو لعنتی ***

کلبــــــــــه من

بـــه کلبـــــــــه تنــهــــاییم خـــوش اومــــدیــن

*** دلتنگ تو لعنتی ***

 

 

 

 

 

گاهی حجم دلتنگی هایم آنقدر زیاد میشود

کهــ ...

دنیا باتمام وسعتش برایم تنگ میشود

دلتنگ کسی کهــ گردش روزگارش

بهــ من کهــ رسید از حرکت ایستاد

دلتنگ کسی کهـ دلتنگی هایم را ندید

دلتنگ خودم ...

دلتنگ تو لعنتی ... 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:38---23 ارديبهشت 1393
به من ميگفت "نفسم"اما به تعداد نفس هايش از اين "نفس ها" داشت

محمد
ساعت0:37---23 ارديبهشت 1393
دوتا چيز يادت ميدم به كسي ياد نده اينكه هميشه كسي كه دوسش داري پيشت نميمونه و زود از كنارت ميره دوم كسي كه تو رو دوست داره تو پيشش نميموني چون تو دوستش نداري اين چيزارو زندگي ياد داد به من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 11 / 2 / 1393برچسب:, ساعت 19:35 توسط * Elahe *